srijeda, 28. kolovoza 2013.

"Duhovno zdravlje"



“Duhovno zdravlje”
Zvone mi, zovu me zvona,
zove me uspomena jedna pradavna
i srce moje sasvim mirno tuče.
Prisjećam se kada bila sam “ona”
i kada bijah tajna, ali javna;
prošlost me u budućnost vuče.
                                      
Kažu da opet dolaze mirna vremena,
i da ćemo ponovno imati svega,
i biti zajedno i sretni.
Da će mi zatrti sve, do zadnjeg sjemena,
krasna da će biti svjetska sprega;
svi će pjevati, poletni.

Zvone, a ja samo slušam
jer bilo je kada se nije čulo.
Bilo je sve drugo
i niti jedna se nije duša
predala, a da se nije pročulo
da je nekakvo ruglo.

Čvrsto se vjerovalo
u neke ucjene i prijetnje,
i u sunčane dane.
Da bi se djeci dalo,
da ne bi neke smetnje
izrasle izorane.

Bijahu jednoumlje i lastavice,
ljubljen samo vođa,
a osjećaji nastali bez mozga,
samo papirnate zastavice.
Duh je samo bio đak,
jezik boba bez grozda.

Tekstovi bijahu besmisleni,
vrtiše se u krugu
do iscrpljenja duha.
Svi zaostali i pokoreni
u jednom lugu,
siti igara i kruha,

savršeno.
Idealno i dugotrajno.
Tada su svi popadali,
završeno
bilo je i malo sjajno
kad su vođu udali.

Krstio se, ima tomu dugo,
ali je okupljao sebi vjerne,
da bi izvršio svoju besmrtnost.
Ni književnik nije znao drugo.
Duše samo su molile smjerne,
prikrivajući živu smislenost.

Druže Tito, jesi li to ti
ili drugoga da čekamo?
Još ti čuvamo carstvo.
Mnogi , još idioti,
iščekuju tebe samo;
dobro znano aristokratsvo.

Razmnožilo se po zemaljskom globusu,
onako kako si rekao.
“Dozvolite da se obratim”
emitiralo se o Armiji u nedjeljnom opusu.
Sve si to s nama stekao
i nemam ti ništa za dati.

Vjerovanjem na religiju,
dobar plan, plan ravan sotoni.
Zvona po svuda zvone
dok ih opet ne ubiju,
ali Uskrsnuće, to će biti “oni”,
ne daje još boj da biju.
2808      2057

Nema komentara:

Objavi komentar