srijeda, 21. kolovoza 2013.

Sretno srce




Sretno srce
Umornih očiju, zažarena čela čekam malo kišnih kapi
jer je nebo nisko, i malo je sivkasto, dok sparina tiho gmiže.
Iz glave mi sve od užurbanog dana sporo i po malo teško hlapi.
Doma sam konačno, golih stopa tapkam prema ležaju sve bliže.

Ostavljam sve svoje jako važne poslove za sutra. I večera je tu,
okrijepljena spoznajem predivnu istinu: pjevam domu svome.
Puno čaša hladne vode ispijam jer ispirem sol i trebam svježinu.
Sutra ću pročitati one vijesti koje javljaju o stanju ratnome.

Niti san me ne može iznenaditi u ovo kasno ljeto kolovoza,
a da će ovako biti niti sanjala nikad nisam, udobno i mirno,
napušteno i raspremljeno nemarno kao staračka skleroza.
Čak i ptice lijene su pa tišina ljetna dvorišta odjekuje umilno.

Melodiju predivnoga mira pratim sretnim srcem svojim,
vrijedjelo je danas truda prema impulzivnoj inspiraciji
i ni od kakvoga iznenađenja ne strepim, niti se bojim
jer sve to nije najbitnije, taj doprinos mojoj rekreaciji;

taj vječni, zvučni, tihi odmor od svih mogućih aktivnosti.
Samo hrane one prave dotakla uopće nisam,
samo vode života još ispiti moram, moje skrušene poniznosti;
još uvijek ne znam točno da li u raju ja to jesam.

I zašto ne marim za Kristove mučenike najmodernijega doba,
zašto već ne molim za te žrtve, zašto mi je hitnije pjevati
i zašto mi je tako dobro, ima tome već dugo da me spodoba
raznih ne progone zli dusi. To ja dušu moram prolijevati,

to ja moram k sebi doći, umorna se razbuditi i Bogu zahvaliti,
a tada će moje srce sretno mome Proroku u nebo poći.
Nemoj Kriste, kao svoga Boga Te molim, vjerske ratove zapaliti,
nemoj dati nespokoja vjernicima ove jedne vječne noći.
2108 2014

Nema komentara:

Objavi komentar