utorak, 20. kolovoza 2013.

Slava moga života



Slava moga života
Ti mi rastjeruješ neprijatelja i napadača,
Ti ne daš da prokletnik meni progovori.
Uvijek me nahraniš i daješ vodonosača,
ne puštaš ni sunce da me predugo mori.

Snove mi krasiš svjetlom i bojama,
uspavljuješ me anđeoskim spoznajama,
sjajnim perom činiš mi marama
i lahorom ih ovijaš po mojim usnama.

Preda mnom hodiš svim putevima,
svaku riječ Ti meni pozlatiš.
Mekom kožom prelaziš mi žuljevima,
Sve što reknem odmah shvatiš.

Pretvaraš me u mladu lijepojku,
srce mi uzdižež nježno i oprezno
i saslušaš svaku moju boljku
pa je preuzmeš na sebe trijezno.

Lako mi breme svoje spuštaš
na pogrbljena ramena i stas.
Slobodu veliku mi dopuštaš
i daješ mi da Ti čujem glas.

Mijenjaš moj svijet na ulicama,
sunce postavljaš da me grije,
kišama me blagoslivljaš i pticama
nebeskim kraj mene gnijezdo sviješ.

Nikada bez mene biti nećeš,
nikada bez Tebe nisam ja.
Kao jedno sa mnom Ti zamećeš
sve dublje sjeme našega saveza.
2008 2121


Nema komentara:

Objavi komentar