četvrtak, 15. kolovoza 2013.

Podivljali janjci



Podivljali janjci
Sada, nakon što si me poljubila, majko,
nemoj zbog mene tugovati.
Sada, kada smo se obje isplakale, moja svečarko,
lako mi je  opet drugovati

s onima koji tebe dobro ne znaju,
ali i u tebi uvijek, snena, ostati.
Mnogi se k tebi sada pridodaju,
a neki će ti vjerni postati.

Nespretni su podivljali janjci,
svak te na svoj način zaobilazi,
svatko tebe gleda na distanci,
a onda ti oprezno prilazi.

Pusti mene, nevina djevojko,
pusti mene da ih dovlačim pa tjeram
jer sam ostavljena, malo nevoljko,
na samom rubu ovčinjaka gdje je zvjerad;

jer sam grešna poludivlja rijeka,
jer sam se Krvi ovih dana napila
pa se osjećam i gruba i meka;
jer sam i ja na proplanku bila.

Pusti mene, ne slušaj tih klevetnika,
neka te ne dira onaj tko te žeđa.
Ja sam samo golubica oko prokletnika,
ja sam vjesnik grijeha zaboravljenih pređa.

Hvala ti za tvoje dare, tvoje prijateljstvo.
Ono teške kušnje zbog mene prolazi
jer ne mogu preboljeti silno svijetiteljstvo,
jer su divlji janjci meni najbolji dokazi.
1608 637

Nema komentara:

Objavi komentar