četvrtak, 16. siječnja 2014.

"Zemlja nije okrugla", drugi dio

Nastavak posta "Zemlja nije okrugla" koji je objavljen 4. rujna 2013.


Kriste, Gospodine, nalazim u sebi razloge dobre za Tebe. Poremećaj u meni se ima potvrditi od strane svijeta bijeloga, došao je čas o kojemu ni sanjala nisam, a to je stoga što sam hodila za Tobom iako nisam vidjela šljunak sav na mojoj stazi; nikada ne možeš ukloniti s puta svaki kamenčić.
Ti si mi podastro čistu cestu koju sada u Tebi bolje vidim. Pisala sam o Tvojoj isključivosti; ona je sada došla do svojega ispunjenja i meni su jasni moji temeljni razlozi postojanja u ovim okolnostima u koje si me postavio.
Hoće li me ovaj svijet i dalje obilježavati, hoću li biti samo neosnovana primjedba ili ću naići na potvrdu? Što god bilo, jasno ću vidjeti slijedeće korake na ovoj stazi koja završava u velikom svjetlu od kojega ne vidim uopće kamo da zakoračim, ali približavam se Tebi i u Tebi ja Ti se poklanjam.
2014-01-17 06:02

Nema komentara:

Objavi komentar