ponedjeljak, 27. siječnja 2014.

Okus pobjede



Okus pobjede

Gledam kako svjetlucaju u mraku
daleka, mala svjetla Katedrale
kroz prorez jedan, u jednome kraku
moje prašnjave duše pale.

Padam pred tvojim argumentima,
tvoja romantika najdivnijeg je stila.
Pokušavam je upamtiti u momentima
u kojima svima sam sve oprostila.

Nikada više nećemo tako razgovarati
u bliskosti ovoga prostora.
Tu nas ni mjesečari ne žele ogovarati,
anđeli proviruju iza zastora.

Osjećam ti glas u kratkim izjavama
na koje se moram zaista usredotočiti
kako ne bih podlegla popratnim pojavama
strašne oholosti koju moram pretočiti

u tvoje plemenite dlanove sastavljene
da  me od naše pobjede spasiš.
Svijeće su, veliš, zgodno postavljene
pa me zahvalnim pogledom krasiš.

Izišla sam, izišla iz teške objede
jer si me podržavao snažno.
To je to, to je sladak okus pobjede
kada sve prošlo postaje nevažno.

Provjeravam svjetlucanje u tvojoj zjeni,
to bliješti u nama sveti odraz.
Odlaziš opet; osmijeh ti sneni
lagano, tiho klizi niz obraz.
2014-01-27 19:23

Nema komentara:

Objavi komentar