srijeda, 29. siječnja 2014.

Izbjegli anđeli



Pronalazim kraj tebe razlog svojega postojanja,
u osmijehu tvojem, na tvojim otvorenim dlanovima.
Odjednom nekako prelazim sva moguća odstojanja
među nama, u mojim neprovedenim planovima;

uvijek me nekom vrlo poznatom riječju iznenađuješ
i takvim lakim dodirom me zaustavljaš u pokretu
i ja znam i vidim da se tada silno obraduješ
jer sam te dobro čula, spoznala onu poruku svetu

o ljubavi koja zauvijek traje i mene usred pameti dira,
a ja sam tako nezasluženo do tebe oprezno pristigla.
I tako svaka naša mala riječ izlazi iz svih svojih okvira,

tako svaka je misao svoju tajanstvenu svrhu postigla.
Gdje smo se susreli, gdje su nam oni naši anđeli sada?
Oni su veseli, oni izlaze iz svih naših društvenih ograda.
2014-01-30 0:13

Nema komentara:

Objavi komentar