subota, 11. siječnja 2014.

Mojim roditeljima






Zaljubi se u mene radi sjećanja na prošlo.
Čuvaj me dobro jer ja nosim uspomene,
ono isto blago koje mojim krokom ti je došlo
i u kojem ti si prepoznao mene.

Zaljubi se u mene jer me inače nema,
iako sam sama sebi svjedočanstvo.
Pogledaj me, slatka mi je oprema,
možda ja sam tvoje proročanstvo.

Zaljubi se u mene jer si mene ostavio samu
usred pusta kraja gdje su vučje jame.
U taj prazan trbuh idem i kroz tamu
jer ti nemaš više riječi strasne za me.

Zbog tebe sam ovamo pristigla
pa te molim da me tiho voliš.
Ne tražim od tebe novih cigla
nego želim znati da kraj mene moliš.

Častim tebe jer si jedina mi domovina,
jer me nosiš preletjeti vuke.
Kralj si moje šire okoline,
za tebe ja pružam gore svoje ruke.

Zaljubi se u moje miomirise,
oni su sakriveni od đavla.
Pogledaj u moje obrise,
iz vučje jame ti se javljam.

Zaljubi se u mene jer te ogovaram,
jer zavijaju mi sa svojega trona.
Daj mi svijeću svoju jer ja stvaram
uvijek kada čujem tvoja zvona.
2014-01-12 08:11

Nema komentara:

Objavi komentar