nedjelja, 26. siječnja 2014.

Kada presahnu snijegovi



Kada presahnu snijegovi na planinskim vrhuncima,
opet ću krenuti smjerom divljih ponornica,
zaustaviti se pred Raspelom i pred svetcima,
ponašati se kao već zrela pokornica.

Kada presahnu snijegovi u brdima mekim,
strašću pentrača ja ću se prošetati,
gonjena stalnim potjerama u morima rijetkim
jer me dozivaju šume gdje će mi sunce smetati.

Pronaći ću stijene, podobne za teške zidove
u koje će se čak i šišmiši zaletavati.
Tamo ću biti sretna i označiti bridove
koje neće nitko prijeći i ja ću se zavjetavati.

Skromna će biti moja koliba od blata
usred mojih dugo pripremanih vrtova.
Moja oaza. Nigdje neće postojati vrata
i neće me danima sustići niti čopor hrtova.

Imat ću sluha još više za svoje slutnje,
nemir ću moj i grubost imati za hranu.
Najviše će biti polica s knjigama i male će lutnje
dobro mi doći dok se odmaram novome danu.
2014-01-27 01:27

Nema komentara:

Objavi komentar