četvrtak, 23. siječnja 2014.

Nečisti dusi svjedoče za Krista




  Nečisti duhovi prvi prepoznaju  Isusa, prije nego što narod dostigne pokloniti se Gospodinu. Upravo nečisti duhovi su oni koji su Isusu vikali da je On sam Sin Božji. Nečisti duhovi najbolji su dokaz da je Bog došao među nas jer kada ugledamo Božju slavu, mi se uvijek prvo pokajemo što nismo vjerovali i što nismo dobri jer to u nama savjest jasno i glasno progovara.
Često tjeramo od sebe znakove i glasove iz naše vlastite savjesti, govorimo zapravo Bogu neka bježi od nas i neka nas pusti na miru. To je stoga što smo lijeni obratiti se i povjerovati. Taj naš bijeg od glasa vlastite savjesti jesu zapravo naši nečisti dijelovi, naš nečisti duh.
Isus nije došao zvati pravednike nego nas, a nas muče nečisti duhovi, mi vičemo Isusu:
„Znam tko si, ti si Sin Božji, idi od mene, neću ti nikada povjerovati jer ti samo tražiš da ostavim bogatstvo i krenem za tobom u nepoznato! Bježi od mene, Sine Božji!“
Teško je odreći se bogatstva i borbe za preživljavanje i prepustiti se Isusovoj volji. No, kada to i učinimo, mi se zapravo nadamo da će nas Isus izbaviti od siromaštva jer On to i želi i obećava. Vjerujemo li dobro, tada će nam Isus dati pobjedu nad našim i drugim neprijateljima i nečistim duhovima.
Zanimljivo je kako mnoštvo ljudi nije primijetilo da je pred njima Bog živi.
To su oni koji se klanjaju Gospodinu, ali su veliki grešnici koji su ponosni zbog toga što su Božija djeca i u tome ponosu postaju oholi pa misle da su nedodirljivi i da su oni pred ljudima bogovi. Tako i kralj Šaul bijaše ljubomoran što je pastir David pomazan za kralja Izraela jer Šaul se je bio strašno uzoholio i nije mogao pretrpjeti činjenicu da je Bog milostiv prema siromasima i pojedincima koji se nisu uopće trudili ništa, a Bog im je dao kraljevstvo na raspolaganje.
Zanimljivo je kako mi, koji smo jako ponosni na svoju vjeroispovijest, mislimo da smo protivnici cijelome svijetu jer svijest nema pojma o Bogu našemu. Ponašamo se kao kralj Šaul, želimo uništiti one koji nisu kao mi koji smo se izjasnili da smo vjernici. A Bog želi da se svi ljudi spase.

Treba se podložiti volji Božjoj.
Ako Bog izabere da vjernik Njegov najmiliji bude upravo onaj ozloglašeni premijer i vođa države ili ako neki jadan elgebeteovac ispadne bolji vjernik i draži Gospodinu, neka bude.
Tko smo mi da određujemo tko je bolji vjernik i tko je Bogu draži?
Iz nas viču nečisti dusi da to ne može biti.
Naši nečisti dusi su se pojavili u nama kao ljubomora što mi nismo snažni pobjednički narod, a tako smo bili omiljeni Bogu našemu dok sada naš Bog kao da nas je napustio zbog drugih naroda.
Zato vičemo pravednicima neka bježe od nas, vičemo da su oni Katolička Crkva i da nas je ona iznevjerila, a ta Crkva je Isus.
Naši zli dusi viču „Bježi od mene, znam tko si, ti si Sin Božji!“
Tako mi kao pravi katolici i pravi nečisti dusi prvi svjedočimo da je pred nama Bog živi.
2014-01-23 09:20

Nema komentara:

Objavi komentar