četvrtak, 9. siječnja 2014.

Određeni dodir



Određeni dodir
Koliko ima u zidinama i kamenim stupovima sjajnoga zlata,
toliko je srce moje uznemireno. Nisam stigla do tebe brže
i ni malo sporije nego misao i molitva tvoja, od ljubavi oplata,
koja u sebi je pronašla moju istančanost što se odjednom trže

zbog onoga probadanja okolo čela, okružena sjajem molitelja,
uslišana potajno. Tvoje su ruke prošle kroz kosu
i uzdigle se k ovalnome stropu pa pozdravile Prijatelja,
u izobilju koji daje, koji nas, osjenčane, duhom svojim posu

kako bismo uzmogli predati, opet, samo ljubavi dah.
Tada i ja vidjeh kako u mračne kapke gledam kao u film,
a u tebe, sa strane, i u Boga u isti mah
koji me pošalje da te u molitvi tvojoj pohodim.

Mir nastade. Predadoh ti uspješno anđeoske listine,
litanije cijele u jednom trenu.
Ipak, niti ja, niti ti nismo ni blizu istine;
ipak, mi smo oboje okamenili pjenu.
2014-01-09 21:15

Nema komentara:

Objavi komentar