četvrtak, 16. siječnja 2014.

Djevičanski sjaj



Kradljivac mojih misli odšuljao se jest večeras
jer me je valjda pogledao kako spavam.
Još ga pratim, vidim koliko na mene zvjera,
iz te tame ja izići pokušavam.

Opet nije meni do pjevanja bilo kakva,
opet meni svijet je sjeo na potiljak.
Tvrde šije, još od svijeta nisam odmakla,
još mi stoji nadomak taj zvjerinjak.

Napušteni krovovi bez snijega
ništa mi ne znače ove tople mjene.
Ne vidim ni toranj, niti kakva stijega,
ali ipak poruke kapaju do mene.

Pisala bih puno toga,
pjevala bih pjesmu cvijeća
da podarim Boga moga
tu, u sjeni moga drveća.

Lagano mi sijeva, opet vidjela sam onu gospođu
kako bistro njeno lice sjaji, prelijepa je.
Iz nje blista sva čistoća, ona stigla je u moju lođu
i još više od sve pravde ona slijepa je.

Znam što sve mi želi reći
Tijelo Kristovo u Euharistiji.
Ne znam kako ja ću prijeći
onaj počasni sag u sakristiji

gdje me nađe moja Djeva.
Sve jasno je,
samo ručica mi mala pjeva
jer mi Bogu krasno je.
2014-01-17 0:50

Nema komentara:

Objavi komentar