petak, 10. siječnja 2014.

Čistunci




Žalosno je ako misliš da ne poznajem Krista, Boga tvojega kada govorim da sam malo „urokana“ i da ljubim one ljude koje susrećem.
Žalosno je kad mi ne možeš niti reći „kako si?“ zato jer govorim o sexu i drogi. Vjerojatno brkaš pojam „ljubiti“ i pojam „grijeh i blud“. Okrećeš se od mene kao da sam sami vrag i to je stoga što vjerojatno vraga ne poznaješ. No, to ne znači samo da uzaludno čuvaš svoj život nego i također znači da nemaš namjeru predati se ljudima niti malo. Sve je to za ljude, ali mi ne govori one slatke riječi:

„BOG ĆE TI POMOĆI“

To je fraza koja ne znači vrlo često ništa dobro. To je gore nego da me udariš, to zvuči kao hladnokrvna psovka i presuda koja bi me morala uvjeriti da sam nepopravljivo izgubljena, za razliku od tebe koji si povlašten jer nešto moliš i živiš u samoći i ispraznosti.   2014-01-10 09:52

Nema komentara:

Objavi komentar