četvrtak, 23. siječnja 2014.

Besplatna primarna vjerska pomoć



Svakako neću postati ljubavnik istoga spola samo zato što je to dozvoljeno.
Svakako ću imati dijete u zajednici bračnoj sa suprotnim spolom. Možda će doći vremena kada ću biti jadna manjina u svijetu, možda ću biti dio samo šačice ljudi koji rađaju i imaju cijeli bataljun djece koja neće imati što za jesti. Zavisi samo od moje vjere kako će moja obitelj preživjeti. Mi nećemo preživjeti ako smo bogati ili siromašni nego samo tada kada nosimo Krista u sebi.
Ako vjerujem, radit ću za opće dobro.
Ako kažem da još za sada ne mogu imati djece jer nemamo uvjeta i novaca za rađanje djece i stvaranje velike obitelji, u meni Krist ne živi.
No nikakvi zakoni niti pomor nerođene djece ne može spriječiti Krista, Gospodina da se utjelovi i bude među nama.
Ako vjerujem, nemam puno razloga uzrujavati se oko novih vremena u kojima se nikako ne potiče rađanje, a rađanje je stvaranje, a stvaranje je pokazatelj Krista i Boga Oca Stvoritelja.
Ako vjerujem Kristu, živjet ću ja i moja obitelj.
Ako nosimo Krista u sebi, naš posao je rad za opće dobro ili osnivanje obitelji.
Ako smo vjernici, podređujemo se Božijoj volji i nosimo Boga u sebi i drugima.
Ako mi je povrijeđeno pravo, ne moram zbog toga mrziti nekoga.
Ako mi je povrijeđeno pravo, molit ću Gospodina za one koji su mi nastupili kao neprijatelji.
Blagoslivljajte one koji vas progone, govori nam Isus.

Nema komentara:

Objavi komentar