utorak, 21. siječnja 2014.

Napuštena prošlost



Gdje bih te trebala tražiti
u ova mrka, strašna vremena?
Hoćeš li ti mi bol ublažiti
dok pokapam od našega sjemenja?

Kamo odlaziš u ova mračna doba,
gdje je tvoj novi dom?
Da li samo je tren jedan ili proba
života ova to i slom?

Zašto bez tebe ostajem napuštena,
i pomalo ljutim se i plačem?
Zašto ljubav naša je propuštena?
Ideš li možda Bogu jačem?

O, reci, dragi, da li je prestala
sva ona silna ljubav predana
koja se sada u bol pretvara
i od nje nastaje duboka rana?

Napušteno i prazno nebo je naše;
otkinuli su mi srce morskim olujama,
a ti okrećeš se u nove ispaše
i ploviš sasvim drugim strujama.

Ponekada se ipak javi,
ponekada se sjeti
da je i moj ovaj obzor plavi
i da me ne smiješ kleti.

Ponekada odlazim na stara mjesta,
tamo te pronaći više ne umijem.
Zatrpana je ona naša cesta
sjećanjima duše koju tiho lijem

za tobom i našim pouzdanjem.
Sada prestaje čežnja sva.
S neuspjelim pomazanjem
u meni ostaje ljubav tvoja.

Ta me ljubav tišti i boli,
ona je dokaz naše prošlosti.
Tko jednom u životu voli,
taj ostaje zauvijek stup budućnosti.
2014-01-21 18:49 

Nema komentara:

Objavi komentar