nedjelja, 19. siječnja 2014.

Nisam ga poznavao



Nisam ga poznavao
Evanđelje po Ivanu, glava 1, redak 33
33 Njega ja nisam poznavao, ali onaj koji me posla vodom krstiti reče mi: 'Na koga vidiš da Duh silazi i ostaje na njemu, to je onaj koji krsti Duhom Svetim.'

Isus nas krsti Duhom Svetim kada dolazi primiti krštenje Ivanovo vodom. To se događa onoga trenutka kada na Isusa silazi Duh Sveti u obliku golubice.
Ivan je životom svojim svjedočio za Boga već tada kada je, kao mlad čovjek, otišao u pustinju živjeti.
Evanđelje po Mateju, glava 3, redak 4
4 Ivan je imao odjeću od devine dlake i kožnat pojas oko bokova; hranom mu bijahu skakavci i divlji med.
Ivan Krstitelj je susreo Gospodina još kada bijaše u majčinoj utrobi i kada je Majka Boga došla u pohode rodici Elizabeti
Evanđelje po Luki, glava 1, redak 34
44 Gledaj samo! Tek što mi do ušiju doprije glas pozdrava tvojega, zaigra mi od radosti čedo u utrobi.
I Sveti Josip, zaručnik Marijin, spozna Mariju tek kada je rodila dječaka Isusa.
Evanđelje po Mateju, glava 1, redak 25
25 I ne upozna je dok ne rodi sina. I nadjenu mu ime Isus.

Narodi svijeta poznavat će Boga Jedinoga kada Narod Božji, Izrael pozove svojega Boga upomoć i kada im Gospodin objavi svoju prisutnost.
Knjiga proroka Izaije, glava 49, redak 26
26 tlačiteljima ću tvojim dati njihovo meso za jelo i svojom krvlju opit će se kao moštom. I znat će svako tijelo da sam ja Jahve, Spasitelj tvoj, i da je tvoj okupitelj Silni Jakovljev."


Tek kada se čovjek otvori Božijoj ljubavi, može Boga i upoznati, ljubavno iskustvo s Bogom pomaže jedino čovjeku u učenju i naučavanju životnome i napredovanju, inače nikakve škole ne pomažu spoznati Boga i steći istinsko realno iskustvo. Kada je Bog među nama, upoznajemo i jedni druge u Gospodinu koji je Ljubav. Pred „neistraživim Kristovim bogatstvom“ (Ef 3, 8), Pavlovo udivljenje iz godine u godinu samo raste i on kršćanima priželjkuje bogat i pun uvid u pravu spoznaju Božje tajne, Krista, u kome se nalazi sakriveno sve blago mudrosti i znanja ( Kološani 2,2 sl). No, on zato ne zaboravlja da znanje napuhuje, a da ljubav izgrađuje ( 1Kor 8,1;  13,2 ); on ne smjera na oholu gnozu  već na spoznaju ljubavi Kristove koja nadilazi svaku spoznaju (Ef 3,19). Čezne za trenutkom kada će ono što je djelomično ustupiti mjesto onome što je savršeno i kad će on spoznati onako kao što je i sam spoznat (1 Kor 1,12). Moramo dozvoliti Bogu da i On spozna nas. A kako će nas spoznati ako mi sebe ne poznamo i ako mi ne želimo otvoriti srca Bogu koji je Ljubav? Reći će Isus: „Nikada vas nisam poznavao“, onima koji ga štuju površno i licemjerno te ne znaju već na ovoj zemlji kako prepoznati Boga. Ne poznavati Isusa znači imati promašen život. Poznavati Ga znači ljubiti jer kada Ga ljubimo, već znamo tko je taj naš Bog kojemu se približavamo i kojega sve više ljubimo. Nema nikakvoga razloga da Ga tada u vječnosti ne prepoznamo, a nema nikakva razloga niti za Isusa da On nas, takve, jednom zauvijek upozna i prepozna.
Evanđelje po Ivanu, glava 1, redak 36.30-31
36 Ugleda Isusa koji je onuda prolazio i reče: "Evo Jaganjca Božjega!"
30 To je onaj o kojem rekoh: Za mnom dolazi čovjek koji je preda mnom jer bijaše prije mene!"
31 "Ja ga nisam poznavao, ali baš zato dođoh i krstim vodom da se on očituje Izraelu."
Ivan je Krstitelj prepoznao Gospodina jer ga je zapravo već znao onoga trenutka kada mu je rekao da je Bog onaj na kojega će vidjeti da silazi Duh Sveti.
Evanđelje po Mateju, glava 3, redak 17
17 I eto glasa s neba: "Ovo je Sin moj, Ljubljeni! U njemu mi sva milina!"

Evanđelje po Ivan, glava 1, redak 9
29 Sutradan Ivan ugleda Isusa gdje dolazi k njemu pa reče: "Evo Jaganjca Božjega koji odnosi grijeh svijeta!"
Na koga vidite da silazi Duh Kristov, to je onaj koji treba vašu ljubav i nosi vam je u Gospodinu. 2014-01-19 22:01

Nema komentara:

Objavi komentar