nedjelja, 26. siječnja 2014.

Mami za rođendan




U nebo gledam, slaveći tvoj rođendan.
Poželim često da to uvijek bude moj dan.
Ti si mi bila moj veliki ratnik protjeran,
sjećaš se, poslije je pala riječ da si stvarno san.

Sve se u tome snu meni sada obistinjuje.
Sjetim se onoga toploga osjećaja bezbrižne sigurnosti.
To je osjećaj u kojemu uvijek živjeti mora strpljenje
zbog kojega te ponekad osuđuju jer ne nosi radosti.

Znam te, mama, znam kada me ti posjećuješ.
Ti si mi dokaz da ću stići u Blaženstva.
Imam i drugih dokaza koja i ti primijećuješ.
Moj put uz tebe od nedavno je moj put savršenstva.

Uredila si mi svojim zagovorom dobro stanje.
Sve što si me učila, danas dobiva svoje ostvarenje.
Po toj sigurnosti znam da si otkrila moje sanje
kao što si ih oduvijek znala, nadzirući moje zrenje.

Još uvijek se hranim tvojim jelima i kruhom.
Još uvijek popijem po koju čašu vina.
Našla sam ljubav svojega života tim istim duhom,
još uvijek težim da mi je stih domovina.

Tvoje stare recepte nisam naučila,
a sve mi je učenje, sjećaš se, uspijevalo.
No, zato dobro znam što si mi sve preporučila
iako je bilo samo rijetko, i nije se pjevalo.

Danas pjevam, mama, pjevam iz svega glasa,
to je nešto što ti darujem za sve godine,
za godine tvoje mlade jer ti još za smrt ne stasa,
ali ipak ode iznenada i zato, molim, dalje vodi me.
2014 01 27 01:21






Nema komentara:

Objavi komentar