četvrtak, 9. siječnja 2014.

Zahvalnica




Hvala Ti, Svemogući Bože, za ovaj dan i glavobolju
kojom se ja nekako sama dragovoljno kažnjavam
jer znam da bih morala imati poniznost, puno bolju,
i stoga se nad bolima svojima ne sablažnjavam.

Hvala Ti, Gospodine moj, na toploj i svježoj prostoriji
u kojoj mogu mirno se ovim jutrom buditi
i napisati mali nastavak ovoj našoj već podužoj storiji
pa se nadam od Tebe onoga nadahnuća iznuditi.

Hvala Ti, Kriste, na duhovnim našim i ljudskim uzletima
u kojima lako pronalazimo Tvoje veličanstvo
i Tvoju nježnu, blagoslovljenu riječ u preletima
preko svih svijesti i u duboko prostranstvo.

U tome prostoru Ti si mene već osnažio
i pripravio mi onu stazu, uvijek istu,
na kojoj me je i dragi u Tebi potražio
pa me stavio na svoju ljubavnu listu

na kojoj pronalazim ljubav, pristiglu prije mene
i koja mene k Tebi vodi. Ne daj mi moje vlastite kazne,
ne daj mi da si sudim, molim, već mi čuvaj zjene
bistrima i prijemčivima za svetinje naše pokazne.
2014-01-10 05:37

Nema komentara:

Objavi komentar