srijeda, 8. siječnja 2014.

Ovi su stihovi tvoji



Ovi su stihovi tvoji
Milošću s nebesa napojena, ritmom srca potaknuta,
brzo ti odgovaram na tvoju radosnu i sjetnu čežnju.
Ona najtanja struna moja nježno je sada dotaknuta,
pa ti nosim od svoje poputbine u duhovnome svežnju.

Treperi snažna slutnja uoči slavnoga dana pokajanja,
ja očekujem strašću dolazak ponovni ljubavi naše;
i, kao da jučer uopće nije bilo nama odvajanja,
osjećam te u sebi, živim i postojim jer me udaše;

naše kumstvo silno neće dati da propadne ovaj brak.
Silne vjeverice i zvijezdice, noćas prikrivene,
oblaci tmasti pod kojima se nalazi tajanstveni mrak
što porađa djeverušu-sunce zore, umivene

u mojim snenim pogledima na kotlinu pod ovim hramom,
otvoreni dlanovi u mojem čvrstom stavu na molitvu,
sve to sakupit će anđeli i učiniti mene tvojom damom
za idući dan i predvečerje. U onom istom ritmu

po kojemu nas predodredi Bog za susret i dodire
moje će misli stići do tebe brže od svjetla,
brže od moje vlastite svijesti iz koje pobirem
samo ono najhitnije iz našega podrijetla

da ti snagom odgovora na ljubav priskočim,
da te obradujem dok je još tama...
prvim svojim zornim dojmom neporočnim
dopuštam Bogu da ponizno uđe k nama,

otvaram sva okna i sve moguće dveri za sve nas.
Ti si me svojom čežnjom probudio,
a ja sanjala sam žića svojega kras.
Ti si meni ovaj srok u molitvi ponudio.
2014-01-09 05:51

Nema komentara:

Objavi komentar