nedjelja, 26. siječnja 2014.

Erupcija vulkana u planini



Teško mi je naći tvoje oči, tvoje ruke;
teško izlazim iz svijeta pravosuđa
u našu pravednu prostoriju od Muke
koja sebe strasno nama nuđa.

Teško mi je izići iz svijeta bogatstva
gdje se novčići pred spavanje kao ovce broje,
doći k tebi sva u srž od našega bratstva
jer nam drugi, jer nam drugi neki sudbu kroje.

Sada te molim da me vratiš k sebi svojim lađama
koje imaju konop dobar oko moje splavi.
Bavim se rečenicama, gramatičkim im građama
pa u nesvijest padam kad je subjekt pravi

Onaj koji nas porodi, koji za nas načini sve lijepo,
ali Ga nam napadaju svom silinom raznih nauka
pa čak ne niti to. To je napadanje silno, slijepo
pa nam uzrokuje jeku onih teških jauka,

a sve zbog nepravilno složenih rečenica.
Ti si meni sve, pravi si mi izrazitelj
koji mi otvara širom krugove zjenica,
ti si meni onaj stvarni tražitelj

Smisla o kojemu tako bajno pripovijedaš,
i sa srcem i svom pameću svojom.
Ti znaš nauk pravi, ti planinama zapovijedaš
i mjeriš riječju lavu pod zemljinom korom.

Pod vulkanom čekam tebe hrabro,
ne straši me sva ta silna buka
od potresa i lave silne; mene si odabr'o
da ti desna budem na vulkanu ruka.
2014-01-26 19:14



Nema komentara:

Objavi komentar