nedjelja, 19. siječnja 2014.

Kršćani su janjad među vukovima




Ti si, Gospodine bio taj bezimeni glas što mi je iz neba onomad stigao u moje prostore, u moj život i u moj um. Ti si bio, Oče nebeski, Onaj kojemu imena nisam znala i kojemu se nisam tada poklonila. Sjeti se, Oče naš, obećanja koje si mi tada obznanio kada sam ja, sva smetena, okrenula leđa, razmišljajući zašto se osjećam odjednom najvažnijom osobom na svijetu. Ti si me pripremio nesvjesnu na susret s Jaganjcem Tvojim, Jedinorođenim svojim sinom, Isusom koji je uskrsnuo jer kada poslije ja ugledah Uskrsnuće, to je bio silazak Duha Tvojega na nas prisutne.
Koliko sam Ti vrijedna, Bože moj, kada si se udostojao prići mi neposredno, učiniti takav temeljiti zahvat za koji nije bilo sigurnosti s moje strane, mogla sam objavu Tvoju vrlo lako svrstati pod moje učestale halucinacije zbog kojih sam krenula predati život Kristu, Gospodinu ne znajući koliko mi je života još ostalo na ovoj zemlji. I tada, vidjeh slugu Tvojega kako mi govori da si uskrisio Isusa od mrtvih i da je to naša vjera i da je to istina jer sluga preskromni koji je inače bio vrlo tih, bojažljiv i samozatajan, odjednom stade pred nas, učeći nas kako se Tebi čovjek mora pokloniti, i snažnim, nepokolebljivim glasom izreče prve konkretne riječi istine koju ja sam prije tako dugo iskala po svijetu:
„Ja vjerujem da je Isus uskrsnuo i da ću ja uskrsnuti.“

I to je bilo sve, sluga je nastavio predavanje o vjeri našoj, istim onim poniznim tonom od prije, u skromnosti velikoj svoje osobe. Tada ugledah ja pred sobom Krista Tvojega i Boga onoga Tvojega sluge te spoznah da je ime tvoje zapravo Jaganjac o kojemu mi pripovijeda sluga, Jaganjac Usrsli kojega si Ti, Oče, opravdao i uskrisio iz ovoga svijeta u kojemu je bio žrtvovan od nas sviju, od nas, grešnika i pogana raznoraznih...Zar sam i ja, koja sam Te tražila desetcima godina, svojim traženjima razapinjala i zaklala Tvoje Janje nevino? Ne, ja nisam to mogla biti, ta, ja nisam niti znala, na žalost, ni po čemu nisam znala niti sam mogla prepoznati u svijetu da postoji razlika između Jaganjca i svih ostalih ljudi koji se danas zovu Tvojima i Kristovima! Jer, onoga trena kada mi rekoše da slugu moram slušati prije nego se prepustim bolesti, liječnicima i umiranju, prije nego što dobijem pomazanje Krštenja i Potvrde, prije nego što pristupim Prvoj pričesti, prvom blagovanju Boga našega, moram znati da se zoveš Spasitelj moj, Pomazanik kojega šalješ Ti, čije ime nitko ne može saznati.
Sluga Tvoj predade mi onu svoju rečenicu, gledajući me s nevjericom jer sam ja prvi puta u životu tada čula naviještaj kršćanski. Prvi puta pred mene stade Isus u slugi Tvojemu te ja pomislih kako od sada moram spoznati i vjerovati, izjasniti se pred Tobom i ljudima te izgovoriti istu rečenicu ako želim vidjeti Onoga kojega sam poželjela slijediti u smrti svojoj.
Vjerujem da ću uskrsnuti, isto sam Ti sin jedinac i želim biti Jaganjac jer to je jedini uvijet da Te spoznam u svijetu. Moram dopustiti da polože na mene svoje grijehe, moram preuzeti odgovorno grijehe svojih predaka, moram prihvatiti svaku kritiku poroda svojega koji me okrivljuje za tuđe grijehe...moram to ja ponijeti na sebi, iako znam da ću tako opet morati predati svoj život na milost i nemilost svima kojima se svidi da me šutnu jer sve to će me dovesti uskrsnuću.

Ne vidim drugoga načina. To ne znači da ne mogu naviještati Te i pokazati Te ljudima neka Te na meni uskrsloj svi ljudi upoznaju malo bolje i neka vide da kod Tebe nikakve kolebljivosti nema i da je u Tebi život vječni koji počinje onda kada ugledaš svoje mučitelje kako ti se smiju i govore besmislice koje sam ti vidiš i neka mi Krist, Gospodin tada progovori iz mene da se proslavi, neka ljudi za mene kažu: „Evo jadnika i siromaha koji je bio lud i otišao tražiti ne kruha, ne državno pravo nego Istinu Živu u svijetu bijelom“ i neka vide, Gospodine, uskrsnuće Logosa na mojim usnama i u mojim očima jer Onaj Koji Jest, to si Ti, ima vlast ukazati ljudima i prikazati ljubav svoju kako bi ljudi oko mene konačno zastali i pokazali u Tebe, govoreći „Evo, to je naš Bog, Jaganjac koji nam je preuzeo grijehe i koje govori da će uskrsnuti; evo Ga, Jaganjca uskrloga od ovoga svijeta.“

Nema komentara:

Objavi komentar