četvrtak, 9. siječnja 2014.

Dobrodošlica




Ljubav je došla glavnom cestom neugaženom,
zauzela je čitav prostor ispred moje tvrđave.
Istovremeno se prišuljala na mala vrata neopaženo.
Srećom, nisu brave moje nikad bile rđave,

nisam brave ni pripremila.
Parkovi su moji, rascvjetani samo za me, mirisali.
Ljubav ih je vrlo brzo oplijenila;
mi smo samo čiste paljenice udisali.

Ljubavi se to svidjelo
jer nije tražila žrtava,
izišlo je poslije na vidjelo.
Polegla je slatka trava,

stope neke plemenite postale su znak prepoznavanja.
Po njima sam osjetila da se ljubav isparava
prema ružama i borovima, sve do mojih predavanja
kad otvorila sam glavna vrata, ona prava,

koja se zapravo ne otvaraju svom širinom.
Miomirisi su neki novi nastali
koji strujali su kroz  moje odaje i s vinom
pjenušavim naglo su se sastali. 
2014-01-10 07:04

Nema komentara:

Objavi komentar