utorak, 14. siječnja 2014.

Siromasima



Isuse, rekao si Ivanu Krstitelju da se siromasima naviješta Radosna vijest. Zašto ne nekim drugim skupinama? Tko je sve potpadao pod siromahe, je li tu bilo i gubavaca?
I u Tvoje vrijeme je bilo siromašnih i bogatih. Za bogate si rekao da će teško ući u kraljevstvo nebesko koje za mene predstavlja moju vjeru u Tebe. Teško će bogataš povjerovati.
Isuse, i Ti si se svrstao u jadnike i siromahe dok si ostalima upućivao kritike i vikao im „Jao vama“.
Pitaš me mogu li biti manja od Tebe i želim li to.
Strašno je bilo gdje na svijetu potpadati u skupinu siromaha. Nas je toliko mnogo na ovome svijetu u kojemu obično jača većina pobjeđuje i ostvaruje za sebe blagostanje. Nisam željna takvoga blagostanja. Blagostanje moje si Ti i Tvoja pomoć.
Molim Te, daj mi pameti samo da ne padnem u ruke bogataša, a ako moram trčati za pravom i pravdom u svijetu, daj da to bude siromasima na korist.
Gospodine, usliši molitve moje po Kristu, koji živiš i kraljuješ u vijeke vjekova. Amen.

Nema komentara:

Objavi komentar