srijeda, 8. siječnja 2014.

Preludij za pastira



Preludij za pastira
Danas u našem vrtu pripravljam opožarenu ružu od kamena
koju je prelila gusta voda iz dubina onoga jezera
pa sada ruža na sebi nosi tamne mrlje pri dnu, mrlje znamena
mojih traganja u kojima se uspješno k tebi uzverah.

Predivna je površina ovih vrtnih dubina, sva je u boji posta.
Radost me obuzima jer opet mi pustinja predstoji
i život u izobilju, život kojega nosim k tebi, a ima ga dosta
za preliti divlji nasad; na obali svijeta divljaštvo stoji.

Vidjela sam jučer kako voda s izvora žubori visoka
koja neprekidno napaja svježinom jezero i pitkom vodom.
Tu si me doveo ti, pastiru nježnih ruku i bistroga oka.
Nije li ponizno od mene da se ovjenčam jezerskim plodom

kako bi znao Gospodin i svi drugi pred Kristom
da je ljubav vječna proširila moje srce i da ću piti?
Opet ću se napajati onom vodom istom
kojom me krstiše pastiri da živim, i neću se kriti.
2014-01-08 09:43

Nema komentara:

Objavi komentar