ponedjeljak, 6. siječnja 2014.

Novi svijet



Novi svijet
Sveti Pavao, apostol doživio je neposrednu objavu Gospodnju
( Ef 3,3 objavom mi je obznanjeno otajstvo...; Ef 3,6 da su pogani subaštinici i "sutijelo" i sudionici obećanja u Kristu Isusu - po evanđelju); on naviješta poganima, iako je sjajan poznavalac židovskoga Zakona pa naviješta Krista zapravo svima i svakome.
Doživjeti objavu od Krista neposredno znači biti svet i privilegiran.
Čak i najgore i najgrešnije područje, Efez i Laodiceju, Pavao upozorava da im pristiže Spasitelj. Sveti Ivan opisuje Laodiceju.

Knjiga Otkrivenja, glava 3, redak 14
14 I anđelu Crkve u Laodiceji napiši: "Ovo govori Amen, Svjedok vjerni i istiniti, Početak Božjeg stvorenja:
15 Znam tvoja djela: nisi ni studen ni vruć. O da si studen ili vruć!
16 Ali jer si mlak, ni vruć ni studen, povratit ću te iz usta.
17 Govoriš: 'Bogat sam, obogatih se, ništa mi ne treba!' A ne znaš da si nevolja i bijeda, i ubog, i slijep, i gol.
18 Savjetujem ti: kupi od mene zlata u vatri žežena da se obogatiš i bijele haljine da se odjeneš da se ne vidi tvoja sramotna golotinja; i pomasti da oči pomažeš i vidiš.
19 Ja korim i odgajam one koje ljubim. Revan budi i obrati se!

Pavao Efežanima objašnjava i naglašava da se svi priklone Evanđelju po kojemu se spašava i farizejstvo jednako kao i oni koji su najdalje od Izraela, Crkve Gospodnje u kojoj se do spasenja najlakše dolazi. Pavao govori da je Duh Isusov blizu svakome, ali to nikako nije razlog da se izbjegava ili čak napada Crkva – saziv kojega je osnovao sam Gospodin dok je hodao po zemlji. Zbog toga je, između ostaloga, Isus i došao k nama te naviještao svojim propovijedima i ozdravljenjima prije nego što će otići na Golgotu radi našega spasenja i otkupljenja od grijeha.
Nije isključeno nikako da svatko ima priliku spasiti se, ali to spasenje svakom čovjeku najbrže i najranije u životu dolazi upravo po krštenju katoličkom jer Crkva Katolička je osnovana na poslanju, posvećenju i blagoslovu Isusovih ruku na apostolima, svećenicima i službenicima Njegovim.
Ovdje nije upitno da li vjerujemo u Boga nego kada i kako vjerujemo.
Nije svejedno hoćemo li se Bogu obratiti jasno i glasno i da li ćemo se obratiti kad se obogatimo i kada ostarimo ili ćemo posluhom i naslijeđivanjem katoličkoga krštenja uroniti što prije u otajstva svetoga života u Kristu. U tome i jest riješenje protiv ratova i nevolja, protiv boleština i grijeha u ljudskome rodu te u tome jest i napredovanje jedino ljudskoga roda. 2014-01-06 21:15

Nema komentara:

Objavi komentar