utorak, 25. ožujka 2014.

Vodi me, Isuse, po Majci Mariji

Pokaži mi, Isuse, po Majci kako se mogu poniziti pred onima pred kojima se nitko nikada ne ponizuje, patnja drugih u nama budi odvratnost, a ta odvratnost rađa strah i sažaljenje prema patećima. Mnogi imaju strašnu snagu otpora prema unižavanju svojega dostojanstva jer su u neprekidnoj borbi i velika njihova obrambena snaga nagoni ih da odbijaju grubo svakoga tko im dolazi s takvim namjerama u kojima se vidi oholo sažaljenje.
Zaustavi moje oholo srce u dobrim namjerama, izbaci iz mene dobre namjere i pokaži mi ponizno prilaženje, uputi me u otajstvo svoje u svijetu ljubomore, oholosti, predrasuda i sažaljenja koje unižava osnovno ljudsko dostojanstvo.
Daj mi riječ, Kriste, Riječi Božja, daj mi da šutim i slušam ako ne znam ništa reći, ne daj mi da poželim nekoga utješiti jer bi to bilo samo dolijevanje ulja na rane onoga kojega želim samo dovesti pred Tvoje srce i prikazati ga za spas i duhovnost njegovu. I meni si dao od svojega Duha kada mi je bilo teško, ali mi nikada nisi poslao nekoga tko me želi upitati trebam li što i da li sam sposobna pripovijedati uopće o mojem gorućem problemu križa koji nosim.
Pokaži mi kojim stavom bih morala prva prići potrebitome jer zaista potrebiti nikada ne prilaze prvi k meni. Prilaze oni koji traže svijet, još više od svijeta, a ne traže Tebe jer su razočarani hladnoćom tvojih učenika i učenica, vide samo licemjerje; spasi me od licemjerja kako bi se proslavio kroz mene. 26.03.2014. 07:17


Nema komentara:

Objavi komentar