nedjelja, 16. ožujka 2014.

Dan radosti

U danima kao što je ovaj Gospodnji Dan
želim slaviti samo, svrnuti pogled
na svijet i život ovaj uzburkan,
doći Bogu svome na redovan ogled.

Preskačem rijeku preko tvojega plašta,
služim se svime što si mi ostavio.
Isus me preobraženi zove, nije to mašta,
nudi mi Dan koji je pred mene postavio

kako bih uvidjela gdje se zaista nalazim;
da ne trčim uzalud poljanama visokim;
da budem svjesna kamo lutajući zalazim;
da primim darove dlanovima širokim.

Uvijek me odvedeš do prozirnih oblaka,
uvijek me nagrađuješ našim krštenjem
od kojega mi zemlja će biti zaista laka;
uvijek se opijam radosnim proštenjem

naroda silna i mnoštva koje me prati
u zajedničkom svakodnevnom hodu
prema križu od kojega se svatko obrati;
uvijek ispijam bistru izvorsku vodu.
16.03.2014.  17:28


Nema komentara:

Objavi komentar