nedjelja, 23. ožujka 2014.

Poslušnost

Nemam komunikacije, Gospodine, s ljudima, zatvorila sam se jer sam umorna. Jesam li previše očekivala od sebe, jesi li mi zato darovao sve te ljude, koji od mene ne primaju ništa i koji mi proslijeđuju samo grijehe, kako bih vidjela koliko sam umorna od nevjernika i koliko sam žedna duhovne podrške?
Vrati me k sebi, molim, Isuse, pokaži mi čovjeka koji će me prihvatiti sa svim mojim uvjerenjima. Ljudi traže samo tijelo i materiju, upadam u česta iskušenja, čeznem za duhovnim razgovorom, a nisam sposobna čuti ga i otkriti ni u kome Tvoju milosrdnu volju.
Pustio si me lutati pustinjom, povlačim se u samoću i izolaciju, ali ne stižem od navale grešnih ponuda  niti progovoriti s Tobom, samo molim Te za koga stignem i za onu osobu za koju Te posebno molim.
Izgubila sam hram Tvoj i moj. Šalješ me u nove predjele, opet k svome narodu i u svoj hram, ali neki drugi.
Daj mi poticaja, otvaram se Tebi u najvećoj želji da Ti budem poslušna. Moja poslušnost je na kušnji, moje zadovoljstvo sa samom sobom pada i otkrivam se kao izgubljeno stvorenje koje se neće moći nikada pronaći u novim predjelima. Otkrivam kako sam strašno bila vezana za naše staro mjesto. Otkrivam što je to misija i poslanje. Otkrivam što je to Obećana zemlja, ali još sam daleko od nje, znam samo Tvoje obećanje da ću tamo stići preko ove pustoši.
Mori me glad i žeđ. Iskušava me sve oko mene, iskušava me sitni pijesak, udišem samo prašinu. Nisam sposobna za preživljavanje, usliši mi vapaje. Prikazujem Ti nevolje svoje za onu osobu za koju Te najviše sada molim, neka sve što proživljavam bude njemu na korist. Prikazujem ga Tebi, Isuse, uzmi ga u svoje ruke, daj mu da progleda.
Pomogni mi da iz sebe izvučem darove Tvoje na svijetlo dana, pred ovaj šaroliki svijet i daj mi da pronađem mjesto koje ću slobodno nazvati svojim. Pomišljam kako ću upasti u još teže nevolje. Izbavi me od neposluha i daj mi riječ, dotakni mi usta i usne će moje naviještati slavu Tvoju.
24.03. 2014. 02:58


Nema komentara:

Objavi komentar