ponedjeljak, 10. ožujka 2014.

Međusmjena

Kotlina u mrklom mraku,
fajrunat je moj početak.
Uvijek tražim sunca traku
kad nailazi svršetak.

Još ne vidim osvit zore,
ali zoru srcem kosim;
nema neke noćne more
nego proljeće ja nosim.

Zadnji gosti, mladež neka
mene susreće i prati;
razlijeva se kao rijeka
da se svome domu vrati,

a ja udišem sjeverac
ranoga jutra
jer je meni Jelac
znak za sutra.

Obilazim oko staklovinja,
tražim sebi zajutrak.
Jedina mi kuhinja
modro nebo, dolje mrak.

Nema više depresije,
prvi trčim u susret
da si platim režije
da pokupim noćni smet.

Malo pada mi na dušu
ona stara trema,
pronalazim onu šušu
što u meni drijema,

ali ne stižem ju pogledati
jer je meni svježi zrak,
noćne ptice će mi dati
da pobijedim mrak.

Uvijek sam se pitao
što je prije prve kave,
puno sam se ritao
usred svoje kućne knjave;

vrlo često nisam oka sklopio,
ali nikad nisam znao
da je mene šank poklopio
pa mi je prvenstvo krao.

 Sada ja sam ispred pekarnica,
iz remize izlazim;
na cilju mi je Harmica
po kojoj mladež plazi.

Unosim svježinu
u svoj rodni grad,
gradsku mješinu
pripravljam za rad.

Još ne vidim osvit zore,
ali zoru srcem kosim;
nema neke noćne more
nego proljeće ja nosim.

Ne lovi me drijemež,
stiže i do mene
ljetno radno vrijeme,
ali poslije smjene

u kojoj sam gazda
bar na jedan sat;
to je Boga odmazda,
to je noći rat.

Sada znam i to
što je međusmjena
pa sam navikao
preko svih terena

proniknuti one nule
što se pišu u ponoć.
Zvona note su odjeknule
i ja odlazim u noć;

još ne vidim osvit zore,
ali zoru srcem kosim;
nema neke noćne more
nego proljeće ja nosim.
11.03.2014. 04:15








Nema komentara:

Objavi komentar