ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

Gubavica

Misliš da ću ti pripovijedati
o ružnim i teškim stvarima,
da ću ti podsvjesno zapovijedati
da obratiš pažnju mjim darima?

Misliš li da ću sada pokušavati
neku milost od tebe izprositi,
da ću te tužnih očiju umoljavati
i da ću ti činjenično stanje iznositi,

grdno se varaš o meni, gubavici,
jer ja sam ona karika koja te drži
i nalik sam onoj veseloj lastavici
koja dolijeće kada te sunce prži

i koja odlijeće uvijek u pravi čas,
vraća se donijeti vesele vijesti
o proljeću koje ti donosi spas
pa možeš na terase sjesti.

Što misliš da mi se mota po glavi,
psihodelija, strahovi i kriminal?
Ne, nisam ovdje da te gnjavim
nego sam došla prokrčiti novi val

lijepih raspjevanih zelenih staza
da mogneš i ti okusiti demokraciju,
a ne samo da slažeš mnoštvo poraza
u svoju svetu i čuvanu aristokraciju.

Ljeto će uskoro za tebe doći,
sloboda i vladavina prava,
a ja ću tada u južne krajeve poći,
naći ti novih i svježih oprava.
17.03.2014. 20:18







Nema komentara:

Objavi komentar