srijeda, 12. ožujka 2014.

Izlazak iz kotline

PRVA KNJIGA O KRALJEVIMA, GLAVA 8, REDAK 51
51 “...jer su oni tvoj narod i baština tvoja, njih si izveo iz Egipta, iz užarenog kotla.” 
Ti si, Gospodine, baština moja, ali ja, narod Tvoj, još sam više Tebi baština.
Dugo mi je bilo nejasno što činiti s prošlim svim svojim poganskim grehotama koje se ne zovu zaista grijesima ako čovjek nije prošao krštenje. Grijesi prije krštenja nisu uopće grijesi, a znam ih iz sadašnje perspektive, ne mogu ih ne nazvati pravim imenom iako mi sam čin krštenja ispire poganstvo za uvijek. Kad vidim nekoga kako svijetli poštenjem, a drugi mu zavide jer misle da je lako čistim biti i živjeti pošteno, pitam se kako se dolazi do toga stanja. Teško, a Tvojim putem previše lagano i neprimjetno. Danas odjednom vidim da nekako izlazim i vraćam se kako god želim iz ove moje kotline 12.03.2014. 21:03


Nema komentara:

Objavi komentar