ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

Iznova rođena kći Marije i Božje ljubavi

Kada si rekla “Da” anđelu Božijem, on ode od tebe. Jesi li znala da si me začela, Majčice, tada? Kada si rekla “Da” Sinu pod križem, jesi li pristala na to da i meni dođeš u susret? Kada si prihvatila smrt Raspetoga, jesi li se tada okrenula prema meni?
Da li sam ja kći tvoja, onakva kakvu bi ti zaslužila, kći Božje ljubavi, ljubavi Boga koji me k tebi dovodi i uvijek me na tebe upućuje, k tebi me vraća i traži od mene očitovanje mojih silnih žednih vapaja prema Njemu?
Ti tažiš već u izobilju moju žeđ, Kriste, u majci svojoj.
Čitanje anđelovog naviještenja slatka je formula po kojoj Tvoju volju razaznajem.
Kada Ti je Majka rekla “Da”, zače ona. Sila je Duha Svetoga osjeni, ona pripravno prihvati premilosrdno srce Tvoje, veliki dar Boga, njena muža jedinoga. Blažena i odabrana za Tebe, Majka Ti, Kriste porodi čovječanstvo, porodi mene, kći svoju. Mene koja bijah dugo vremena u poganskom životu i koja sam tražila Adama dugo koji neće samo od mene prihvatiti ploda znanja ljudskoga nego i onaj Plod koji nisam mogla pružiti jer Adam više nije imao volje naći ga u meni; od znanja ljudskoga nije vidio tajnu Ploda Isusa kojega sam skrivala u sebi.
A sada, ti me uze, Majko, kao kćerku svoju da opet odem Adamu i da ga pitam ima li i što protiv mene kad me uopće ne sluša i ne osluškuje nego gleda zemaljskim znanjem prodorno u plodove kojih se od mene sjeća kada me vidi.
Sada ima Adam cijelo čovječanstvo koje nosi u sebi jer se klanja znanju ljudskome, znanju poganskome. Tvoje znanje duhovno ja mu moram predati. Blagoslovljena si među ženama, milosti puna. Blagoslivljam sliku tvoju u sebi, poniznost kćeri Božije i ne očekujem da će me takvu itko primijetiti.
U ljubavi s tobom i s darom tvojim koji je Krist sretna sam kao malo dijete i kao mlada djevojka koja nije iskusila zla, sva ona koja nestaju u mojoj prošlosti. Predajem ti se, Majčice, da me ozdraviš i moju djecu duhovnu koju ćeš mi ponuditi. 25.03.2014. 05:52


Nema komentara:

Objavi komentar