srijeda, 26. ožujka 2014.

Nagodbe s Bogom

Knjiga proroka Jeremije, glava 7, redak 21-23
21 Ovako govori Jahve nad Vojskama, Bog Izraelov: "Paljenicama dometnite još i klanice, i jedite meso.
22 Ja ništa ne rekoh ocima vašim o paljenicama i klanicama, niti im što o tom zapovjedih kad ih izvedoh iz zemlje egipatske.
23 Ovo im ja zapovjedih: 'Slušajte glas moj, pa ću ja biti vaš Bog, a vi ćete biti moj narod. Idite putem kojim vam zapovjedih, da vam dobro bude.'

Prinos molitelja Bogu može se označavati obrednim načinom života.
Prinos molitelja je čitav molitelj i cijeli njegov život.
Uzalud.
Ne spašava Gospodin zbog toga nikoga. Nikakvim pogodbama i nagodbama ne služi se Bog onako kako to čovjek razmišlja. Čovjek sluša, ali ne razabire što je čuo. Kada Gospodin govori o tome kako će biti Bog narodu koji Njega primi kao svojega Boga, to ne znači da je u pitanju neki dogovor. To bi prije značilo da je posljedica dobroga osluškivanja i slušanja glasa Božijega već sama po sebi razumljiva: onaj koji sluša i osluškuje glas Boga, već Ga ima za svojega Gospodina. Ako slušamo Gospodina, On nužno nastupa kao naš Bog i odlučuje se za nas kao za svoje imanje, postajemo narod Njegov. Preduvjet je slušanje što znači osluškivanje, prihvaćanje i razumijevanje, a zatim i odlučivanje te poslušnost. Slušanje Boga je proces, a ne nagodba na tržnici. 27.03.2014. 05:38


Nema komentara:

Objavi komentar