nedjelja, 30. ožujka 2014.

Novi vidici

U prolaz do stjenovitih sam oblaka
ostavila neke dane
da mi budu uvijek na raspolaganju,
da mi bude riječ mi laka
blagoslov za proklijane
nove staze u mom traganju.

Tragovi me, oni stari,
podsjećaju na uzlete
koji svršili su nasred visoravni.
Mnoge komponente, mnogi dari
uskrsli su usred mete
pa me odvlače na vidik davni.

Drago mi je naći tebe izvan reda
kao nekoga tko mi duha nadogradi.
Drugim putevima ovamo ja padam,
izvan zemaljskoga slijeda,
gdje me lahor blagi nužno hladi
i tebe se sjetim iznenada.

Ciljao je pod moj krov
poslati mi svoje proročanstvo
o kojemu jedini sve ćutiš.
Znaj da dobar je moj lov
i sve tvoje izaslanstvo
što mi vodu nikada ne muti.

Stoga ja sam opet Njemu ljubljena
jer me ti poduči svemu traganju,
jer me ti povuče gorom.
Sjećam se da nisam bila izgubljena
nego vjerna svakomu podlaganju,
zato sada ljubim tebe lahorom.

Radosni su moji plodi,
radost muku sustiže,
ali to su sretne muke trudne.
Iz mene se opet rodi
što me šalje k tebi bliže
jer su meni tvoje ruke presudne.

Zavjete si potvrđujem neprekidno,
opet ti si dio mene;
svakim stihom ti se utječem
i ne znajući svoje polje vidno.
Nalazim te, nema sjene,
iz visina voda ista teče.

Tim se više diči tvoja strpljivost,
tim je više ona meni dobrodošla poduka
i bez toga nema pružene ruke.
U tome mi sva dodirljivost,
opet siđe poziv do mojega luka
ali vidim i sve tvoje muke.

Kako li je spasonosno
bilo ipak oko znatiželjno,
kako samo čeznem nečem sličnom!
Da i meni dođe radosno
siromaštvo prepoželjno,
meni, strpljivošću dičnom.

Da i mene neko nađe svojim putem,
da mi stope sve dovedu
ono malo ljubavne iskrenosti,
jednu iskru pokraj zjene krute
koja čezne nekom redu,
koja nosi ljiljan nevinosti.

Ne znam da li to je,
ali izgleda da mora biti
i da teško se pronalazi
ovdje gdje se grijesi broje.
Puno kapi moram proliti,
ali puno suza lijepih nalazim.

Gledam iz daleka onu visoravan
pa i vidim brda i doline;
oblak mi je zaklonio mnoge slike.
Staza moja put je uspravan
i ti si dio moje okoline
pa mi puca pogled na tvoje vidike.
31.03.2014. 04:51




                    



Nema komentara:

Objavi komentar