petak, 12. prosinca 2014.

Pohvala

Pohvala

Nisam Te uvijek poznavala,
nije me oduvijek bilo
i nisam znala dugo što život znači,
a nedavno sam poštu odavala
i vrapcu što nema krilo,
i dugi koja me rijetko kvači .

Maloprije sam čak i za sebe se zadjela,
samo zato što sam sama
i zato što je kasna već mlada noć,
i stoga što se kod prozorska razdjela
pojavila mrkla tama,
i zato što imam onu moć

da ponešto vidim u tome mraku,
u sigurnosti nekakva Doma
gdje olako prihvaćam
svaki šušanj i pojavu svaku,
a nemam svjetla ni loma
i u daljine pogledom zahvaćam.

Sada, kad si tu kao najveća snaga,
prepoznajem strahove mladosti
i burne borbe za opstanak;
znam pomalo da sam Ti jako draga,
da sam Ti čak i izvor radosti
jer mi poklanjaš uvijek uranak

i ovakav noćni sigurnosti čas
u kojemu budiš sve moje udahe,
otkrivaš mi sve što postaje novo,
uvijek mi daruješ nas
i čekaš sirotinjske zajutrake
dok ne prođe sazrijevanje ovo,

samo za još jednu etapu
u kojoj ću i Tebe odvesti nekamo
gdje Ti još noga stupila nije,
gdje se priklanjaš najmanjem lapu,
gdje na sva bića čekamo
i gdje nam se svaka patnja krije.
13.12.2014. 01:10



Nema komentara:

Objavi komentar