četvrtak, 25. prosinca 2014.

and life smiles

Čovjek bez imena

Često surfam, ima me malo i po društvenim mrežama, IT stručnjaci i hakeri brinu se pohraniti o meni sve, čak i ono što sama o sebi ne znam, a najdraže mi je pregledavati nasumično blogove i prečitavati nepoznate blogerske tekstove. Ponekad me jedan pojam u tražilici upućuje na nešto drugo i zanimljivije, nešto primamljivo što me potakne na temeljitije istraživanje, a u posljednje vrijeme mi se to dogodi kad spomenem na bilo koji način i po sjećanju one pojmove po kojima sam nekada otkrila nezaboravne postove, uglavnom originalne izreke ili stihove.
Nedavno sam otkrila nešto u tim osnovnim pojmovima, bolje reći: otkrila sam nekoga tko me neprekidno upućuje što dalje od sebe, uspješno jer mi skreće pozornost na pojmove vrijedne pamćenja. Napokon sam i detektirala kako je taj čovjek bez imena zapravo bloger kao i svi ostali. No, njegova aktivnost sastoji se samo u neprekidnom lajkanju i preporukama; tko god naiđe na taj blog, dobit će blagoslov, komentar, upute i prijatelje, sljedbenike.

https://andlifesmile.wordpress.com/


Nema komentara:

Objavi komentar