ponedjeljak, 8. prosinca 2014.

Božićno razdoblje

Božićno razdoblje
Opet onom magaretu
ja ponavljam svoje jade,
kako vučem se po planinama
po svem ludom bijelom svijetu
dok mi vladar život krade,
kako ima mjesta samo po štalama

za moj dom i mene samu
i kako sam teška, bijedna, optužena;
sumnju svaku nosim još na leđima.
Već nalazim na tom putu mom i tamu
kao rana sakrivena, okužena
slavnim krikom prema mojim pređima.

Razara me slabo ljudsko povjerenje,
ali čuvam strašnu, slatku riječ sred srca
radi Djeteta mi speta
i ne brinem za sve osjenjenje
dok mi pored mene glasje grca
da je ovaj Plod od Duha Sveta.

Grad se puni trgovcima,
Hram se uresima krasi,
magaretu jedva noge gaze
dok se klanjam svetim ocima,
a jedan se pustinjak oglasi:
“Poravnite sve staze!”

Još se sjećam proroka, pastira
koji bio je na domak jaslama,
točno tamo gdje sam se odmorila;
Bog mi tada nije dao mnogo izabira,
na meni se vijekom slama
ono što sam porodila, prozborila...

Opet prinijela sam one paljenice
što ih milosrđem zovem
za sve moje dane mrtve;
sjećam se još uvijek rečenice
koja nosila me prijeko morem:
“Ljubav mi je mila, a ne žrtve”.
08.12.2014. 13:08



Nema komentara:

Objavi komentar