nedjelja, 28. prosinca 2014.

hospitalizacija

Mojega kandidata treba hospitalizirati
E, moj narode, ako su ti za ekonomsku propast krivi vladajući, a glasuješ za onoga koji revoluciju ekonomsku propovijeda, ideale nisi ni zaslužio. Čak i možda vjerujem da su ovo odglasali ljudi moje zemlje.
Specifično je da čovjek želi moć i očekuje moć, naročito kada sam nema nikakve snage, niti tjelesne, niti financijske, niti moralne, vjerske ili barem ideološke. Neobično je da neki tvoj susjed, kojega relativno dobro poznaješ i koji ti je pomogao u životu, ne može od tebe dobiti priznanje nego ga se odričeš u ime onoga koji zna kako treba vladati budalama koje samo jauču i plaču da im je potrebno više, malo više financijskih sredstava.
Ti moćni ljudi znaju više nego običan puk. Ti moćni ljudi čitaju narod kao otvorenu knjigu. Oni znaju da je najvažnije čovjeku imati kruha. Zatim je važno čovjeku imati financije, novaca, odnosno plaću što veću, to bolju jer niti jedna plaća, niti radno mjesto nije dovoljno dobro za jadnika. Njemu uvijek treba više, ali on ne zna kako to dostići pa misli da treba jednu ili dvije kune više. Takve se jadnike drži u vlasti osiromašenjem te mu se daje kruha samo za jedan dan kako se ne bi dosjetili da imaju i viših potreba kao što je, primjerice, ljubav, obrazovanje, obitelj koja je normalna i zdrava, domovina ili Bog sam. Ljudi jednostavno misle da to sve imaju i da bi više toga imali kad bi imali više novaca.
Pametni vladajući znaju da se za ideale gine i ne mora se jesti ili imati novaca. Pametni ljudi znaju da su im neovisni i slobodni ljudi najžešći suparnici i velika opasnost.
E, moj narode, obitelj, domovina i Bog se vole i s kruhom i bez kruha. Ako to ne znaju ljudi, nisu niti zaslužili više od diktature.
Ako to nije zaista izglasano što je veća vjerojatnost jer se glasačke listiće vrlo lako može izmanipulirati, a naročito one glasove kojih uopće nema za čuti, tada je oporba jako prestrašila vladajuće jer oni odmah znaju što ih može pokopati, a to je normalan čovjek sa zdravim razumom. No, zdrav razum je nepoželjan, od ljudi se očekuje samo da jedu, piju i seksaju se. Tko ima zdravoga razuma, mora ga se ukloniti.
Ne boj se, narode, nećeš za sada nadrapati. Nećeš ni čuti za oporbu. Naći će se neki drugi susjedi koji će te pokopati prije nego što otegneš papke umjesto da ti izvade kestenje iz vatre, pokopat će te vlastiti grijesi.
Mislite da onaj koji ima moć i neki program može vladati? Ne, ja sam za anrhiju, za puno anarhije i nemoći jer tada dolaze na vidjelo stvarne vrednote i potrebe ljudske.
Opet se odričem ovoga naroda, to nisu moji ljudi. 28.12.2014. 20:10


Nema komentara:

Objavi komentar