petak, 12. prosinca 2014.

Idi

Idi
Previše te imam,
a sniježni oblaci samo prolaze
visoko iznad moga čela.
Samo gusti med ja primam,
a ne gledam niti staze;
u samom Bogu sam se obrela.

Previše uživam,
uspavat ću se, strah me kljuje
kao nedospjela zima kraj ognjišta.
Kao tinj u svijeći se umivam
dok Ljubav prorokuje
od zvoništa do zvoništa.

Previše smo blizu,
ja se tebe odreći neću
kao što i kapi rijetke
 tako kasno ipak otkližu
kada vosak poplavljuje svijeću
čak na moje retke.

Voljela bih te ponekad nemati
pa tek spoznati i pridobiti,
ali još više tebe se prisjećati
ili na očigled zadrijemati
pa ti osmjeh orobiti
i pomalo smetati.

Voljela bih ponekad ispaštati
zbog svakog našeg rastanka
ili te smetnuti s uma
pa samoj sebi opraštati
do idućega sastanka,
prije svakoga šuma.

Voljela bih otputovati daleko
na neko dugo, dugo vrijeme
i gledati te posljednji put;
 dozivati te planinskom jekom
dok runolisti raspršuju sjeme
kao maslačak neki koji je bio žut.

U svakom slučaju je previše
svega što se tebe tiče,
kao i tada kada si odlazio.
Ipak te očekujem još više
kao i sada kada mi srce kliče,
kao kada si mi prilazio.
12.12.2014.  23:38 










Nema komentara:

Objavi komentar