nedjelja, 7. prosinca 2014.

Klupko

Klupko

Ne znam kad bi mogle moje niti
dokučiti tajnu onog svoga klupka
iza kojeg volim rezultate kriti
 dok po staklu zimska kiša lupka

i dok očekujem onaj prvi snijeg.
Nikad ne znam na što će izaći
pletivo mi, koji mu je tijek
i kakvo ću si blago tu pronaći.

Malo jesam staromodna,
kao pletilja sramežljiva,
čini mi se: nisam shodna,
sigurno nametljiva.

U svom srcu čuvam darove,
sumnjam da je tako pravedno,
slažem pletiva u parove
pa se krijem čedno,

ali anđeo me čak i tu oslovi.
Ja ne pitam što to znači
jer on mene uvijek blagoslovi,
a moj stid je uvijek jači

od sva sluha kojega mi Bog moj dade.
Anđeo mi samo jasno progovori,
nikad meni mira ne ukrade
i ja znam da se dar moj ori

tamo gore, na nebesima
gdje su oci naši živi koji me porodiše.
Svaki od njih svog anđela ima,
svaki od njih u mom srcu diše.

Već su klupka moja sva pri kraju,
samo jedno je nedirnuto
jer je namijenjeno da u raju
ispletem si ruho bijelo-žuto

kao što je osunčana pahuljica,
prozirna i sva presjajna.
Tu je moja sva životna priča,
 to je za me ona tajna.
08.12.2014.  06:52








Nema komentara:

Objavi komentar