četvrtak, 25. prosinca 2014.

Mimohod

Mimohod
Pjesmom sam Ti prišla
onako kako vele da je najbolje.
Silna Te je čeljad obišla
u velikom hodu dobre volje.

Oči sve si napučio sjajem,
usne sve si pritvorio
našim zajedničkim običajem,
svakoj duši prozborio.

To je rajska vječna slika
koja niti paklu ne da mira,
danas dan je nečujna povika
prije strašna odabira,

dan je velika tajanstva.
Nitko ne zna kako
usadio si nam prostranstva.
Nevjerojatno lako

nestala je svaka prepreka
da se srca Tobom pune;
iz Tebe teče rijeka
koja sva je ispod Tvoje krune.

Bog mi Te je predao na dar,
Sine vječni, Sine majušni,
na mekani majčin naručaj
da odolim svakoj kušnji,

da Te srce moje odnjeguje.
Što sam ja da me se spominješ?
Majka Tvoja tiho mi poručuje
da u meni živiš, da zbog mene gineš.
25.12.2014. 09:22


Nema komentara:

Objavi komentar