srijeda, 17. prosinca 2014.

Kora

Kora

Sadašnjosti nisam dostigla još nikada,
niti prije, niti sam joj sada ravna
jer mi ona najbolje od svega ispada
pa ja osjećam se kao da sam pradavna,

vječno živa i nekako zalutala
u znanstvenu fantastiku, vrlo ugođajnu,
koja mi je jasno prošaputala
da sam samo prošla muku porođajnu

i do savršenstva dospjela
kada sve je uvijek više no što sanjaš,
kao kad uključiš žaruljice jela
ili kao kada nekom bol otklanjaš.

Sve je stalo što sam ikada poželjela
u taj skromni bogat mir,
što sam najboljemu prijatelju htjela
i što puštala sam daleko u svemir.

Najljepše je to što mladost moja traje
kakvu gledala sam svuda naokolo
kako svima obilato svega daje,
proizvodi pučje presretno i oholo,

a mene drži lagano na ražnju.
kao da sam sišla silnom gorom,
zauzela najdražima preveliku pažnju
pa sad gledam “Prohujalo s vihorom”.

Nema toga sna kao što je moj trenutak,
kao što je mojih pet minuta
za koje ja ne znam dati nikakav naputak.
Raspala se kora patnje, debela i kruta.
17.12.2014. 18:23


Nema komentara:

Objavi komentar