subota, 27. prosinca 2014.

Evo zore

Izbori su danas i prvi snijeg je pao.
Kraj godine se bliži i zaživjet će izmjene i dopune zakona. Nove ćemo paragrafe dodati kako bismo detaljnije zahvatili u živote siromašnih pojedinaca kojih imamo sve više, a ti će zakoni biti također presudni za osiromašenje novih ljudi koji su sada još dobrostojeći. Imamo socijalnu državu, kao da poručuju vladajući, ali imamo i  ogorčenu borbu gospodarskoga takmičenja radi profita. Jedno s drugim do sada nikada nije išlo. Za razliku od daleke zapadnjačke demokracije u kojoj svaki pojedinac ima priliku krenuti u blagostanje vlastitim snagama, u ovoj državi vam to nije omogućeno. Idite svi na socijalu jer država vam daje sve za ostvarenje osnovnih životnih potreba, ali ne gurajte se u život boljega dostojanstva jer za to vam je potrebna podobnost i bogatstvo. Pustite premazane putrom da se gombaju s gospodarstvom i usput sebi osiguraju blagostanje, a vi sjedite u zapećak i budite sretni da ste na toplome. Ogromni ljudski potencijali osuđeni su na kastraciju jer ljudi koji su na rubu siromaštva moraju biti pripravni plaćati velika davanja ako žele nešto pametno započeti te tako izgleda kao da svijetom upravljaju samo oni koji su premazani putrom, a takvih je puno manje nego potencijala koji žive u siromaštvu.
Zakoni se donose na dobro ovima koji se utrkuju radi profita. Oni su ti koji zakone donose za sebe same. Zakona o životu siromašnih uopće nema, kao da su ti ljudi utrnuli pa nemaju života, niti bilo kakvih potreba, niti ideja. Osuđeni su jer nemaju kapitala.
Velike kompanije oduzimaju zadnju koru kruha iz ustiju tih ljudi. Bogati, naravno, žive na račun svih potencijala, samo moraju naučiti kako zavarati i ukrasti. Siromašni sigurno neće kao vandali pokrenuti revoluciju kako bi zbacili s vlasti okorjele moćnike. Moćnici su bez toga osiromašenog sloja nesposobni samostalno preživjeti i to je njihov pad.
Odlazim za svojim poslovima. Izvršit ću svoju građansku dužnost kako bi me moćnici pustili na miru. To je najmanji porez kojega moram plaćati. Neću glasati za favorite koje mi moćnici serviraju. Neću glasati niti za naivne revolucionare. Glasat ću za one koji su pripravni reći bez uvijanja ono što i ja mislim jer to je jedino blagostanje koje mi nitko neće oduzeti, to je velika i jedina sloboda.
Znam da moj glas neće utjecati uopće ni na što, ali će me moje opredjeljenje za poruku koju sam jasno prepoznala u izbornoj kampanji odvesti  veliki korak dalje k istinskome ljudskom dostojanstvu. 28.12.2014. 07:45


Nema komentara:

Objavi komentar