ponedjeljak, 22. prosinca 2014.

Nebeske jasle

Nebeske jasle
Da bih pristigla uopće sve do svete štale,
moram čuti ono skromno navještenje
da pristupam najdražoj mi službi.
Da bi moje stope malo zastale,
moram spoznati da duša stenje
zbog svih svakodnevnih pritužbi

i da čezne slobodnim vidicima.
Vrt je moj kraj neba visoravan
s koje gledam u nebeske jasle;
nazirem ih tako blizu mojim klisima
kojima je put već pripravan
i kao da su k meni zašle.

Rodit ću te,riječi moja nadahnuta,
kako bilo, trnovito, a neizbježno.
Želim otići još korak više,
sve do ruba istog puta
gdje prikazuješ se tako nježno
i gdje sva se muka briše.

Samo vapaj, samo molitva mi nudi
kročiti po nebeskim ljestvama
nesigurnim stopama u potrazi.
Moja duša od nemoći ludi,
preda mnom se sve poznato slama,
a iz mene samo muk izlazi.

Oganj tražim, onaj isti
na kojemu palim si sudbinu,
koji sav je od ljubavi izatkan.
Nebeski su puti tako čisti
da mi se i dlanovi rasplinu
kad pogledam dolje kam.

Tek sad vidim ponajveću svetinju,
preda mnom je prizor svagdašnji,
najmanji od najmanjega.
Nebo nalazi se na mom tinju
koji daje oganj izdašni,
što je teža svaka stega.

Zalud sile koje snagu prte.
Nikad nema kraja, niti razlike
koja dijelila bi sve stvoreno.
Nema druge jasne crte
osim Porođenja slike,
zalud tijelo umoreno.
22.12.2014. 11:42



Nema komentara:

Objavi komentar