nedjelja, 1. prosinca 2013.

Zajednička bitka



Zajednička bitka
Nekad sam te znala dovesti do ludila,
do ludila od boli zbog velike brige
jer sam uvijek voljela stradavati.
Nekada sam željno tebe budila
da mi jednom riječju skineš verige
da bih mogla svoje bisere prodavati.

Danas znam da nisi niti okom trepnuo
kad je meni došlo vrijeme borbe
jer si me upoznao i dao mi za pravo.
Danas ti si sa mnom kleknuo
radi neke nove tvorbe,
znajući da ostat ću ti zdravo.

Ipak danas vraćam se u vrtove,
strasnom čežnjom da ti plodove pokažem,
da ih samo s tobom sretna dijelim.
Zajedno ćemo igrati smrtove,
lake igre teških ljudi kojima laže
ovaj sustav svojim bićem cijelim.

Tiho ćeš me prigrliti
kao dobrog, starog znanca,
kao svoju ljubav vjernu.
Naše ptice će pohrliti
preko svakog klanca,
odati nam počast smjernu.

I dalje se pobjede krvavo plaćaju,
i dalje nam raspeti Bog savjetuje
kako čovjek bitku zaslužuje dobiti.
I neprekidno ulozi se vraćaju,
i opet danas među nama se navješćuje
Emmanuel u kojem ćemo sebe robiti.
021213  2348

Nema komentara:

Objavi komentar