nedjelja, 29. prosinca 2013.

Krletka 2



Krletka 2
Osamdeset posto mene sada tiho kunja,
a ja pjevam pjesmu opraštanja.
Nitko me nije iznevjerio. Nema munja;
nikada nije bilo ni pukoga maštanja.

Nemam snage probitačne,
nisam ta. Ipak, sve sam učinila,
ne vjeruju sile mračne.
Jedna petina me je ukinjila

jer ne može više izdržati
svoju vlastitu agresivnost.
Znam da će Bog mi dati
i nema mjesta za kivnost.

Tebi sam, dijete moje, opet ostala dužna,
ti naslijeduješ vraga od ljepote ove hrvatske.
Ona nije prava država, ali nije ni ružna
nego ja sam slaba i već dugo mijenjam maske.

Izgleda mi da je sada
ostalo mi malo mojega siromaštva.
Kako je bogata nada;
i kako je puno poltronaštva

naprosto nestalo odavde...
nikada valjda nećeš znati.
Raduj se jer ima pravde,
moraš ju samo prepoznati.

Još će od mene biti tragova,
u to ne sumnjaj,
ali, nadam se, i viših pragova
pa bar ti ne kunjaj.
2013-12-30 03:02

Nema komentara:

Objavi komentar