nedjelja, 8. prosinca 2013.

Totalno udarena



Totalno udarena
Jedna od mojih ličnosti želi uživjeti se u ulogu nekakve slavne osobe.
To bi pred jednim mojim starim poznanikom bio dokaz da me treba poštivati bez jasnog razloga što nije toliko važno jer ako sam na neki način uspjela, a on nije na taj način uspio u životu, znači da nešto vrijedim. Ta moja ličnost bi uspjela pred poznanikom samo zato što je iskrena, a to je ono što moj poznanik drži običnom glupošću i nesposobnošću da uspijem u životu. No, kad bi ta moja ličnost postala slavna, onaj moj poznanik bi smatrao da sam nedostižna pa stoga vrijedna osvajanja.
Jedna moja druga ličnost bi ostala bez svoje osnovne potrebe, a ta potreba je pokušavanje održavanja prijateljstva s onim poznanikom, usprkos iskrenosti. Moja druga ličnost bi na taj način bila ubijena i tako bih ozdravila.
Sva sreća da imam bezbroj ličnosti.
09122013

Nema komentara:

Objavi komentar