ponedjeljak, 23. prosinca 2013.

Plodovi Badnjaka




Plodovi Badnjaka
Kriste moj, Ti k meni dolaziš
u ovaj kasni noćni sat;
kao da anđelima svojim prilaziš,
čujem u srcu šapat

i osjećam svježinu oko čela.
Odlaze svi problemi u zaborav.
Samo sam ljubav svoju ponijela,
sa sobom nosim duh njegov zdrav.

Ipak si me iznenadio, ugodno,
pa Ti se radosno poklanjam;
sjeme si svoje zasadio zgodno
s kojim se Tebi priklanjam.

Najveća čežnja mi se ispunjava,
ja mogu pred Tebe s njime prići.
Potpuna je nama Tvoja slava,
Ti mene hoćeš k sebi uzdići.

Kriste moj, tako je božanstveno
dočekati Te u pripravnosti.
Milosrđe obasipa me tajanstveno
u ovoj mojoj pojavnosti.

Pustio si me da te zovem,
svaki dan života sve mi je draži
jer Ti vidim meke dlanove ove;
i moja ljubav samo Tebe traži.

Moja je čežnja morala postojati
da bih mogla vidjeti Ispunjenje,
da bih mogla zaista progledati;
to dade mi slatko Proviđenje.
2013-12-24  05:36

Nema komentara:

Objavi komentar