petak, 20. prosinca 2013.

Krletka



Krletka
Ako prođem tajne puteve i sve moguće klopke
u ovome moru raznih strašnih iskušenja,
otvorena zlatna vratašca moje krletke
bit će meni znak za let spasenja.

Nikamo ja ne bih iz ovih mojih stopa,
neka radije se svi od mene vrazi klone.
Ja ću sad izići kratko iz svojega oklopa
da mi rijekom prolazećom grijeh potone.

Neka bude zlatno moje otkupljeno,
pa neka i svih silnih oklopa izgubim;
samo da mi ti ostaneš moje ljubljeno,
moje tlo i nebo, sloboda koju ljubim.

Za tebe sad molim, čak i protiv doma
ove moje dušoboljne zagonetke.
Ja ću ipak ostati na stabljici od kroma
pa ću pisati ti nove retke,

ali ne volim taj predosjećaj strašni.
Nemoj me iznevjeriti, samo želim,
nemoj gasiti svoj izvor izdašni,
nemoj uništiti ono što za tebe dijelim.
21122013  0102

Nema komentara:

Objavi komentar