četvrtak, 19. prosinca 2013.

Apolitičko divljaštvo



Apolitičko divljaštvo
Misliš da sam neozbiljna
i da mi se živo fućka?
Sjećaš li se da sam preozbiljna
i da strana mi je mućka?

Ne sjećaš se, pojma nemaš
kako smo podijelili si zadnju lipu;
samo svoje psovke ti pospremaš
ali nadati se možeš polipu.

Kako mogu prenijeti ti
ovo moje nedoslovno stanje
koje ne može se pobijediti?
Možda ipak imam ja poslanje,

makar ne znam uopće kako
za mene se vješa mi odijelo
pa čak niti nije naopako.
Znam da pomoglo bi nam posijelo,

jedno podugačko i starinsko,
ali nemaš vremena za to.
Proučavaš iz daleka sjeme planinsko,
ne znaš kakvo je to zlato

koje do mene je doškraputalo.
Još da spasim tuđe greške,
nisam luda, nisam takvo mutavo
stvorenje, mada vozim pješke.

Pitanje je tko to podržava
krvnika nam zajedničkog.
Koja bi to bila država
koja ne bi znala ovaj smog

unovčiti?
Ja ti ne znam odgovora
predočiti,
samo znam što biti mora.19122013  1607

Nema komentara:

Objavi komentar